Syasya Adam




Today / 20/11/21 at November 20, 2021
add comment? (0)


Assalamualaikum, hai my cute followers. It's been long time ya, lama giler i tak update blog ni, kalau tak silap i la kan, rasanya hampir 10 bulan  aku tak update blog ni and after that aku tak update langsung, lama juga aku tak update kat sini. Don't know la guys, malas sangat nak sentuh blog ni, ntah la, nothing yang best yang nak dikongsi, whatever, i'm lazy so my laziness menyekat kerajinan aku untuk berkongsi diblog ni. uishh

 Today, aku pi lawat adik aku dekat asrama, sebab kitaorang pergi sana pun untuk ambil laptop yang adik aku guna, ntah la student sekarang, kalah budak U, sekarang memang cangih sebab kalau sekolah elit mesti diorang punya subjek yang susah-susah aku tengok. adik aku ambil subjek sains komputer, so, kena guna laptop utk buat kerja-kerja berkaitan dengan misrosoft word, haishh. sangat rumit. Itu tak cerita lagi masa nak cari laptop 2nd tapi yang murah, habis kedai pergi jelajah sebab nak cari laptop yang harga bawah seribu. Last2 tu jumpa la juga laptop yang murah, yang 2nd punya tapi lebih kepada refurbished laptop punya. No choice terpaksa beli, at least ada la juga untuk pakai kan.

  Tak habis nak bercerita pasal beli laptop ni, ikutkan 600 patah perkataan gamak nya kalau nak cerita pasal laptop. berbalik ke kisah aku pi hantar barang adik aku. sekarang ni tak boleh selalu melawat student dekat asrama sebab nak jaga jarakan sosial, takut akan ada jangkitan pula dikalangan student tak ke susah nanti. hhmm..ok, malas nak cerita panjang2, sebenarnya banyak lagi nak di ceritakan nya tapi aku malas nak menaip. serius, malas. So, i got to go now, bye.


Label:

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum, thanks for coming の.