Syasya Adam




Takut / 19/01/21 at Januari 19, 2021
add comment? (0)

Assalamualaikum guys. How are all you. 


  I'm just want to say that i feel so scared. Why?. Banyak benda yang aku fikirkan sekarang. About my life, about myself. Setakat ni aku rasa yang aku masih belum puas dengan diri aku sekarang. Something is missing. 

  Kenapa aku tak boleh buat macam yang orang lain buat?. Aku rasa hidup aku ni tiada pendirian yang tetap. Always changed. Apa yang aku merepek ni.  😅.

 I'm lost. Aku juga takut untuk kehilangan sesuatu yang aku sayang, sesuatu yang dah sebati dengan life aku. Bagi aku biarlah macam ni tapi still aku kena ubah diri aku, hidup aku. 

 Aku tak tahu terangkan macam mana. Tak tahu apa yang aku takutkan sebenarnya. 😔😣

Label: , ,

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum, thanks for coming の.