Syasya Adam




cari kerja / 4/06/20 at Jun 04, 2020
add comment? (1)

Assalamualaikum my lovely readers, hope you all berada dalam kedaan sihat selalu.

Sebenarnya dah bertahun aku menganggur, kalau ikutkan tahun ni dah hampir 5 tahun aku menjadi penganggur terhormat diabad ni (ayat cliche). 

Aku dah buat keputusan yang this year aku akan cari kerja. Aku rancang nak cari kerja dekat dengan bulan puasa tapi tu la tak semua apa yang kita rancang akan berjalan dengan lancar.


So, sampai sekarang masih menganggur, tak tahu bila lagi aku boleh cari kerja. Covid19 pun still belum surut lagi. Tak aku rasa kita semua tak boleh nak hidup macam dulu. I mean kita semua kena hidup keadaan baharu, norma baharu. Apa2 pun don't give up. Fighting!!. 😘😘


Label: ,

1 Ulasan:

Blogger NARDtheNERD berkata...

mesti dah kerja skrg ye? selamat tahun baru :)

2 Januari 2021 pada 11:16 PTG  

Catat Ulasan

Assalamualaikum, thanks for coming の.