Syasya Adam




Salam Aidilfitrri 2020 / 25/05/20 at Mei 25, 2020
add comment? (0)

Rasa macam tak percaya kita semua dah raya. Rasa macam baru semalam je aku puasa 😅😅. 

Tapi kan raya tahun ni sangat berbeza dari tahun sebelumnya, rasa sedih pula sebab ramai lagi saudara mara yang aku tak dapat berjumpa disebabkan apa yang berlaku sekarang.

But still lagi aku bersyukur sebab orang lain mungkin xdapat beraya dengan family mereka sedangkan aku masih beraya dengan parent aku.

Terasa hambar. Sebelum ni kalau raya pertama, kedua, ketiga biasanya kitaorang raya dekat saudara mara yang lain but sekarang raya pertama je dibenarkan beraya, masuk raya kedua kena still home. Sedih?..of course but not really. Ehhh..

Anyway, thanks to Allah for this year, ape yg terjadi pasti ada hikmah. Yang penting umie and abah sigat selalu.

Alhamdulillah. 

Label: ,

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum, thanks for coming の.