Syasya Adam




I don't know / 26/07/19 at Julai 26, 2019
add comment? (0)

Sebenarnya, banyak benda yang aku nak taip dalam blog ni tapi tak tahu nak taip apa and macam mana nak story, tak tahu nak start dari mana. Aku minat berblogging since dari aku habis sekolah lagi tapi tu la.

First time aku create blog hanya sekadar suka2 je and sekarang pun buat sekadar suka2 je. Aku ni kadang2 kalau buat benda separuh jalan je. Orang dah ke depan, aku pula ke belakang.

Orang lain buat blog utk menjana pendapatan tapi buat blog tak dapat apa2 pun. Hhmm. Sedih pula. Ilmu aku masih berkurang dalam bidang blogging ni. Banyak lagi yang diterokai.

Nak tulis cerpen aku xreti. Dulu aku berangan nak tulis cerpen seram, bukan main berangan time tu. Tatabahasa pun masih tunggang terbalik. Tapi masa aku sekolah dulu, time SPM , subjek bm aku dapat A minus. Kira pandai juga la tu, aku ingat aku ni bodoh tapi tak *sengih...

Apa la yang aku merepek ni...iskk..iskk..idk.

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum, thanks for coming の.