Syasya Adam




Last sem / 14/06/15 at Jun 14, 2015
add comment? (0)


Minggu lepas aku last semester, i mean semester akhir untuk aku di ilpkt, maka dengan rasminya aku akan tamat stduy tapi belum sepenuhnya sebab praktikal tak buat lagi, tengah otw. Hujung bulan 6 ni aku kena praktikal, takut juga la sebab aku belum pernah lalui semua ni, sebelum ni pun mana pernah kerja, praktikal lagi la..haha..kadang-kadang aku rasa yang aku ni macam kata bawah tempurung, yela kan, kerja tak penah, tak der pengalaman langsung pasal kerja..hhm. Bukan tak nak kerja tapi abah tak bagi aku kerja dulu, katanya nak aku sambung stdy dulu then baru kerja, betullah dengan yang abah aku buat tu, dia nak tengok aku berjaya sampai ke menara gading, syang abah aku ketat-ketat.

 Tiba-tiba rasa rindu dekat classmates aku, dulu, bila ada depan mata saling membenci tapi bila dah berjauhan ni jadi rindu-rinduan la plak..lumrah hidup. Kalau dulu bila ada dekat dengan diorang rasa benci dengaan diorang, bukan benci diorang tapi aku benci dengan perangai dan sikap diorang yang kadang-kadang suka bergaduh, mengumpat pun ada juga, sikap diorang tak matang, keanak-anakkan. Tapi dah memang diorang tu budak2, tak mature lagi baru meningkat remaja.



 Kenangan bersama diorang tak mungkin dapat ku padakanm, suka dan duka sewaktu bersama dengan diorang adalah kenangan yang indah. Doa aku agar semua classmates aku semua akan mencapai kejayan diorang, kejayaan ddunia dan akhirat, in Sha Allah.

Label: , , ,

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum, thanks for coming の.