Syasya Adam




last minit / 25/04/15 at April 25, 2015



 Assalamualaikum guys, dah lama aku tak update this blog, tak der masa nak on blog ni bukan setakat tak der masa malah sejak-sejak akhir-akhir ni aku rasa malas je nak update blog aku ni. But, today..aku free sikit padahal banyak kerja yag aku tak buat lagi, malas betul. Kenapa la yang teruk sangat aku ni, banyak sangat makan kepala ikan tapi sebenarnya tak der pun..haishh..

 Aku sedikit stres tapi aku cuba kawal stres yang aku alami sekarang, mungkin aku terlalu banyak berfikir sampai nak gila jadinya tapi aku tak nak la sampai jadi gila..astaghfirullahal'azim, minta jauh la semua tu.

Dekat dengan final exam ni la lecturer suka kasi assingment banyak-banyak, masa aku free dulu dia tak nak pula kasi tapi bila dah nak dekat exam ni juga la dia nak bagi, ni orang panggil kerja last minit. Walaupun aku suka buat kerja last minit, tapi last-last diri sendiri yang lingkup.


By Nur Adam

Label: , ,

0 Ulasan: