Syasya Adam




menggembirakan mereka.. / 24/02/15 at Februari 24, 2015


Bila aku tengok mak ayah orang lain happy aku jeles sangat, macam mana diorang boleh buat mak ayah diorang gembira sedangkan aku masih belum mampu untuk ikut apa yang diorang bt untuk gembirakan mak ayah diorang..

 Aku tahu, aku bukan seorang anak yang mampu membanggkan mereka tapi aku cuba untuk jadi anak yg terbaik untuk mereka berdua. Aku sayang mak ayah aku, sejahat mana pun mereka, seteruk mana mereka aku sayangkan mak ayah aku.

 Aku ni memang suka berangan, sejak azali lagi hobi aku suka berangan..err. tak per, mana tahu angan2 aku selama ni akan menjadi kenyaataan...who know  kann?.sekurang-kurangnya aku ada cita2 dan angan-angan..kau apa ada?..ada gua kisah..haha

 Mungkin one day aku boleh buat them happy, dan itu adalah sebahagian cita2 aku..

Label:

0 Ulasan: