4/12/14

Peduli..

Baru aku sedar dan baru aku rasa tersedar yang manusia sekarang kadang-kadang suka memaksa. Suka paksa kita untuk buat benda yang kita tak suka, suka paksa kita untuk lakukan sesuatu yang sememangnya kita tak suka.


Dulu memang aku agar tak berapa nak bijak sangat, apa yang orang suruh buat aku buat je but sekarang tak lagi, kerana aku yang dulu bukan sekarang...*sengih*..Dulu aku agar lurus bendul orangnya tapi tak sekarang tak lagi. Aku sedar masa tu orang nak pijak kepala, ye aku tahu aku agak lembap time tu tapi aku ni kan budak baik manalah suka membantah..*senyum*..

Masa sekolah dulu ada juga kawan sekelas aku buli aku, diorang bukan buli dengan cara yang kasar tapi dengan yang cara yang lembut..ehh..ada juga macam tu..ye memang ada..cuma korang je yang tak tahu..

Ada orang membenci kita tanpa sebab, kadang-kadang diorang tak suka tengok kita buat baik mesti diorang nak mengutuk, buat jahat pun diorang mengata..aishhh..tak faham aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum, thanks for coming の.