Syasya Adam




keadaan / 2/11/14 at November 02, 2014
add comment? (0)

Tanpa matahari awan mejadi mendung, tanpa cahaya ianya gelap.

Mood aku sekarang masih dalam keadaan suam-suam panas macam tu, eh..baru aku tahu yang mood pun ada yang suam-suam panas, itu rekaan aku semata-mata dan terpelihara dibawah akta tanpa pendaftaran. Eh. sory..aku suka merepek..

Makin hari aku dapat rasakan yang aku makin menjadi seorang agak pelupa, Sampaikan tarikh pun aku boleh lupa..mashallah...sangat teruk..

Makin meningkat usia makin kita jadi keanak-anakkan..yela, bila kita dah jadi nenek, mesti kita mcam budak umur yang 3 tahun, nak mandi pun kadanag-kadang kena ada orang tolongkan..aish

Aku sebenarnya bnyak bermain dari belajar..

Aku sbenar sedang merindui seseorang..moga Allah lindungi dia.
apa yang aku tulis semuanya menjadi berterabur..

Ntahlah..

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum, thanks for coming の.