2/05/14

hai MAY


 Selamat datang MAY, kita dah berganjak ke bulan may, tak lama lagi dah nak exam, tak lama lagi dah nak puasa. Exam?..buat aku jadi tak tidur malam.. Puasa?...aku tak sabar rasanya untuk menanti bulan itu. Sekejap je waktu berlalu, pejam celik...pejam celik akhir dah nak puasa lepas tu raya..lepas tu..lepas tu...exammmmmmmmmm...ohh tidak!!...hohoho..

 Patutnya kita bersyukur sebab masih di beri peluang oleh Allah untuk tinggal di muka bumi yang penuh dengan pancaroba. Esok aku dah kena balik asrama, alahai...berat rasa hati ini untuk pergi ke sana. Sepanjang aku beerada di ILP KT, banyak perkara yang aku pelajari, dari perkara yang kecil hingga yang besar punya.

Susah betul kalau berurusan dengan orang yang cerewet ni, semua benda dia nak komen, itu tak betul lah, yang ni tak ok laa...haishh..macam-macam, aku pun dah rasa bosan dengan manusia yang spesis cam gini ni..
what the heck?.