Syasya Adam




kenapa?. / 26/04/14 at April 26, 2014

Kenapa?
aku kurang yakin pada diri aku sendiri
Seperti diriku ini bukan lagi diriku sendiri

Kadang-kadang....
aku mudah putus asa, gagal satu kali pun sudah mula berputus asa..
Tak pernah cuba untuk bangkit dari kegagalan..
Kenapa?..
Sebab aku tak tahan dengan ujian diberi..
Diuji sedikit saja sudah mula rebah, mudah rapuh..

Tapi...
Itu dulu, sekarang, aku cuba untuk bangkit kembali dari kegagalan..
Aku mula bangkit untuk menuju ke jalan yag mampu membawa ke arah cahaya..
Cahaya ilahi....

Aku mencari jalan yang bercahaya....
kenapa?..
Kerana aku dapat rasakan yang diriku makin jauh darinya...
Aku cuba untuk mencari cahaya petunjukNya..
Aku yakin yang aku akan ke temu Cahaya PetunjukNya..
In Sha Allah....

Aku Mohon petunjuk Mu, Ya Allah...

Writing By Bakal Bidadari Syurga

Label: , ,

0 Ulasan: