Syasya Adam




without title / 15/03/14 at Mac 15, 2014
add comment? (0)

Hari-hari makan ragi
Saja je nak ucap selamat pagi.. ^_^

Aiishh...pagi-pagi pun dah berpantun, ntah pape la aku taip pantun tu, hohoho. Dah lama aku tak update blog ni, sory wahai sahabat aku sekalian sebab aku dah lama tak ambil tahu pasal you all semua..so sorry..err. Bila dah tidur rasa malas nak bangkit dari tidur, terasa berat je badan ni nak bangun , ni syaitan dah ni, tapi aku lawan balik rasa malas tu, lawan lagi dan lagi sampai aku boleh.


Aku tak tahu nak taip  apa benarnya ni, serius!!, aku tak tahu. emmmm. Sejak aku masuk ke tahun 2014 ni, macam-macam benda yang aku tak jangka berlaku  telah berlaku. Kemarau berpanjangan sampai ke bulan 3, tapi ada juga la hujan turun tapi hujan rintik-rintik je la, dan sekarang ni pula, pesawat MH370 pula yang tak dapat dijejakki.

Apa yang berlaku di Malaysia adalah satu ujian dari Allah bukan musibah, mungkin Allah nak uji kita, dia nak tengok sejauh mana kita mampu bertahan dan akhir sekali kita semua pasti mengadu pada Allah.

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum, thanks for coming の.