21/02/14

Harap

Assalamualaikum dan salam satu malaysia, salam jumaat juga kepada semua muslim dan muslimat yang berada dimana jua, cewah,macam nak berucap dekat depan audience je..haha. Ingatkan tak boleh balik minggu ni tapi boleh je balik, tengok jadula tak boleh balik tapi tanye ketua asrama memang boleh balik, Alhamdulillah.

Aku sebenarnya tertekan dengan somthing tapi apa boleh buatkan,aku kena sabar je, biarlah orang nak labelkan aku budak lembap ke atau lambat pun, eleh, diorang ingat yang diorang hebat sangat..aku lagi hebat. Aku akan buktikan yang aku boleh berjaya seperti mana yang diorang  boleh buat, kali ni aku tak kan putus asa sampai aku cuba.In Sha Allah..



Aku memang harap sangat yang aku boleh atasi segala masalah yang aku hadapi sekarang,aku tak tahu macam mana nak mudah faham apa yang aku belajar dan mudah ingat setiap perkara yang pelajari. Aku ni jenis yang mudah lupa..