Syasya Adam




Kakak garang.. / 27/09/13 at September 27, 2013
add comment? (0)



Assalamualaikum dan good evening..ok, minggu ini aku nak update blog. Kakak garang?..korang ada adik tak?..ada kan?..yang tak ada pun xper la..aku ni memang dikategori kan sebagai kakak garang...wuuu..takut nya...err. Kalau aku dengan adik-adik aku memang garang la, ya Allah garang gila kot, aku rasa dah macam vampire je kalau time nak sound2 kan adik2 aku tu..adik tu aku kadang2 degil tapi kalau time diorang dengar kata memang tak der suara vampire keluar dari mulut aku..Astaghfirullahal'Adzim..

Nasihat aku untuk sesiapa yang ada adik, jangan la jadi kakak yang garang sangat, jangan la jadi macam aku ni...ish3. Aku bukan apa, sebenar aku marah diorang tu sebab diorang buat benda yang merbahaya..aku sebagai aku harus menjadi seorang kakak tegas dan sedikit garang..err..

Aku bukan garang tapi tegas..yeke?..adik2 aku pun takut nak dekat dengan aku..haha..sebab aku ni terlalu garang dan bila time aku tengah marah memang muka aku ketat sangat macam singa nak makan mangsanya. Walaupun aku ni selalu garang dengan adik2 aku tak bermakna aku ni tak sayang adik aku..aku sayang adik2 aku..

Label:

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum, thanks for coming の.